Header 850x250

Basisschool St. Jozef in beweging voor Nina!

Op vrijdag 16 maart gaven we presentaties voor alle kinderen van basisschool St. Jozef. Vervolgens kwam elke groep in beweging voor Nina. Elke dag was er wel een groep die zijn uiterste best deed om de vastenactie "Kom in beweging voor Nina" tot een succes te maken. Woensdag 28 maart was de Nina-markt en vervolgens werden we uitgenodigd om een cheque in ontvangst te nemen. Wat een organisatie, wat een saamhorigheid en gedrevenheid hebben we gezien zowel bij de kinderen, het team als ook bij ouders en andere volwassenen. We zijn er enorm door geraakt. De cheque werd gepresenteerd tijdens een dans op Fireball. Dat vuur hebben we gezien bij jullie. 5199,19 euro hebben jullie bijeen gespaard. Dat is HEEL VEEL GELD voor de onderzoeken! Hele diepe buiging voor jullie allemaal!

________________            ________________

Vastenactie "Kom in beweging voor Nina"

Hieronder het facebook verslag van basisschool St. Jozef.

17 maart: De komende 2 weken komen onze leerlingen in beweging voor Stichting Nina. Vrijdag was de aftrap van deze Vastenactie met een presentatie van Ingrid en Norbert Olthof. De kinderen gaan rennen, fietsen, doelschieten, zwemmen en flessen inzamelen om op die manier geld in te zamelen voor onderzoek naar een hersenstamtumor bij kinderen. We wensen hen veel succes hierbij!

29356968_1649013858480268_6062886117260030173_n

19 maart: Vanmiddag heeft groep 3/4 al het Nina-circuit gelopen in de gymzaal. Iedereen deed supergoed zijn best voor Stichting Nina!

20 maart: Groep 5/6A en 5/6B hebben vanmiddag sponsor gezwommen voor Stichting Nina! Deze kanjers hebben met z'n allen 852 baantjes gezwommen!!! Supergoed gedaan allemaal!!

28953919_1652299414818379_7622250876828357280_o
29063827_1652299128151741_899623221776361772_o
29351709_1652299228151731_4620072139444661732_o

21 maart: Op onze school hebben wij veel bikkels. Maar groep 8 heeft alléén maar bikkels! Zij deden vanmorgen op het schoolplein de Ice bucket challenge!­čś▒ Bij een heerlijke temperatuur van een graadje of 5 en onder luide aanmoediging van ouders en leerlingen!! Dit alles natuurlijk om geld op te halen voor Stichting Nina!! Klik op deze link om naar facebook te gaan voor het filmpje.

21 maart: Groep 8 op visite bij de familie Olthof.

29472385_1654054977976156_5062992749375854970_n
29495964_1654055104642810_4544716432881726415_n

22 maart: Groep 1/2A heeft vanmorgen gerend, geklommen, gegleden en geduikeld en zich daar flink voor laten sponsoren voor Stichting Nina. De sfeer was super, het enthousiasme groot en wat was het gezellig dat een aantal vaders en moeders ons kwamen aanmoedigen! Klik op deze link om naar facebook te gaan voor het filmpje.

22 maart: Vanmorgen heeft groep 1-2B gelopen voor Stichting Nina. Ook zij willen een bijdrage leveren. Ondanks de regen hebben zij geweldig gelopen! Toppers!!

28828043_1654448214603499_8397869765688574802_o

22 maart: De leerlingen van groep 3/4B hebben ontzettend goed gegymd om Stichting Ninate sponsoren!

28 maart: De Nina-markt was een GROOT succes! Iedereen heeft zijn beste beentje voorgezet. Er is veel verkocht en de opkomst was geweldig! Wanneer al het geld geteld is morgen, wordt de cheque overhandigd aan Ingrid en Norbert van Stichting Nina!

29060728_886310671541656_7840847874310365458_o
29063868_886310424875014_1755134197957931642_o
29064151_886310804874976_3857603241453065576_o
29064347_886310811541642_6231056525758100190_o
29351585_886309654875091_2147516599039945387_o
29352185_886309661541757_3586504284845575672_o
29354507_886310651541658_4812121144160945533_o
29354635_886331711539552_1788613029958391730_o
29663213_886310434875013_2542255833877681204_o
29749784_886310438208346_623170325090481693_o
29354623_886310924874964_3331481649243254250_o
29060734_886310664874990_6138403028998492067_o
29063740_886310914874965_4112145533717452600_o
29352374_886310921541631_1748554057283320066_o
29063853_886309658208424_1320672103663150799_o
29060669_886331714872885_1416551847682492538_o
29749374_886310808208309_6165027295942572555_o

29 maart: Na 2 weken bewegen, flessen verzamelen en het bezoeken van de Nina-markt volgde er vanmorgen als afsluiting van de Vastenactie de bekendmaking van het bijeengespaarde bedrag. Op de muziek van Fireball maakten de meisjes van groep 8 al dansend aan leerlingen en Ingrid en Norbert Olthof bekend dat we met z'n allen met onze acties 5199,19 euro verdiend hebben. Een ongekend hoog bedrag, dat we gaan overmaken naar Stichting Nina. We willen via deze weg iedereen bedanken, die op wat voor manier dan ook, aan onze acties heeft deelgenomen. We zijn jullie dankbaar! Zonder jullie was dit niet gelukt!

┬ę 2015 Stichting Nina Winterswijk.